امام جمعه دیر:

مهمترین منطق شهید «حسین فهمیده» بصیرت بود

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» پشتوانه ایمان به خدا و ایمان به وعده‌های الهی را پشتوانه شهید فهمیده خواند و گفت: منطق شهید فهمیده ایمان به وعده‌های الهی، روحیه شهادت طلبی و مسئله مهم‌تر بصیرت بوده است.
کد خبر: ۳۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 30October 2019

مهمترین منطق شهید «حسین فهمیده» بصیرت بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر در دیدار با با فرمانده سپاه دیر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هدف از نامگذاری این هفته به نام بسیج دانش آموزی این بود که ما شهید فهمیده را در بحث نوجوانان و جوانان کشوری و در بحث بسیج دانش آموزی این شهید را الگو قرا بدهیم.

وی پشتوانه ایمان به خدا و ایمان به وعده‌های الهی را پشتوانه شهید فهمیده خواند و افزود: منطق شهید فهمیده  ایمان به وعده‌های الهی، روحیه شهادت طلبی و مسئله مهم‌تر بصیرت بوده است.

حسینی نیاز امروز جامعه را داشتن بصیرت برشمرد و گفت: که نوجوانان و جوانان ما در مدارس و هر جا که هستند تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نگیرند اگر ما بصیرت سیاسی درک سیاسی نداشته باشیم و مسائلی که اطراف ما می گذرد را تجزیه و تحلیل نکنیم قطعاً دشــمن از ما سوء استفاده خواهد کرد.

امام جمعه دیر به اتفاقات اخیر عراق و لبنان اشاره کرد و بیان داشت: الان در کشورهای عراق و لبنان عده‌ای از بعثی ها و داعشی‌ها آمدند و از این اعتراض های مردمی سوء استفاده کردند، حشدالشعبی که به خاطر مبارزه با تروریسم و داعش به‌وجود آمد و در حال حاضر هم مقر آنها را آتش می زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها